Vanliga frågor

Hur bokar jag en festlokal?

-  Du bokar genom att välja ut en festlokal som passar in på dina önskemål, för att sedan skicka in en bokningsförfrågan. När du skickat in en bokningsförfrågan så kommer en av våra projektledare att kontakta dig för att bekräfta att datumet finns ledigt. Finns datumet inte ledigt så hjälper självklart projektledaren till med att hitta ett annat alternativ. 

Notera att en bokningsförfrågan inte är bindande. 


Får jag ut en bokningsbekräftelse? 

- Vi skickar alltid ut en fullständig bokningsbekräflse när bokningen är klar. 


Vad gäller vid avbokning av festlokal? 

- Vi följer alltid festlokalens regler för avbokning, dessa skickas alltid med i den bokningsbekräftelse som du erhåller vid en bokning. 


Hur fungerar handpenningen?

-En handpenning betalas in på FestMäklarnas Bankgiro vid bokning av vald festlokal. När handpenningen är inbetald skickas en bokningsbekräftelse ut och därefter är du garanterad lokalen det önskade datumet. 

Notera att:

-Handpenningen är ingen extra kostnad, utan dras av på slutfakturan. 

-Handpenningen betalas inte tillbaka vid förhinder/avbokning.

-Vid företagsbokning erhåller vi ingen deposition.  


Behöver vi stå för städkostnaden?

- Som en förmån till våra kunder står Festmäklarna alltid för kostnaden av städning efter utfört arrangemang oavsett lokal.


Hur fungerar det när man Recencerar en festlokal?

- Alla som har bokat en festlokal genom FestMäklarna, och även tidigare besökare av olika festlokaler som finns med på FestMäklarnas hemsida kan recensera. 

 

FestMäklarna Sverige AB
Jungfrugatan 38, 114 44 Stockholm

Telefon: 08-684 187 04
E-Post: info@festmaklarna.se 

Öppettider:
Måndag-Fredag: 9.00-18.00

Lördag-Söndag: 9.00-18.00

Behöver du hjälp?

Vi hjälper dig!

Fyll i formuläret så återkommer vi så snart som möjligt.